Dlaczego chcę być Mentorką?
Uważam, że to doskonała opcja żeby podzielić się swoja wiedzą & doświadczeniem i jednocześnie podnieść swoje kompetencje.
Moje doświadczenie zawodowe
Od ponad 10 lat pracuję dla dużej, międzynarodowej korporacji z branży technologicznej.
Role zmieniałam wielokrotnie a były to m.in te:
IS Measurement and Reporting Dept. Manager:
główne zadania: zarządzanie operacyjne zespołem Business Intelligence (BI), wspieranie i rozwój zawodowy pracowników, współpraca z partnerami biznesowymi i zewnętrznymi dostawcami, aby dostarczać wysokiej jakości rozwiązania z zakresu hurtowni danych i raportowania. Administracja platformami BI oraz nadzór nad procesami transformacji danych
NonERP Tower Manager:
głównie zadania: koordynacja pracy zespołu oraz wspieranie rozwoju zawodowego pracowników, nadzór i kontrola poziomu usług dostarczanych przez wewnętrzne zespoły jak i zewnętrznych partnerów. Definiowanie SLA, KPI, OLA i innych miar dla dostarczanych usług. Budowanie i odbiór raportów. Uczestniczenie w procesie wyboru dostawców
Operations Manager:
główne zadania: koordynowanie pracy zespołu, wdrożenie narzędzi ITSM, nadzór i wsparcie dla implementacji głównych procesów w oparciu o ITIL. Określanie ścieżek rozwoju zawodowego dla pracowników, ocena wyników.
Application Specialist
główne zadania: zarządzanie dostępami, tworzenie szkoleń oraz dokumentacji dla użytkowników, analiza i rozwiązanie problemów dotyczących integracji z innymi platformami